Tuesday, April 5, 2011

Terperanjat sikit...

.

Gua baru perasan.

Maharaja Lawak tak sama dengan Raja Lawak rupa-rupanya.

Gua ingat Maharaja Lawak cuma sketsa macam jangan ketawa atau selingan sementara ada musim baru Raja Lawak.

Bila tengok balik kat U-tiub selepas beberapa blog kawan-kawan war-warkan, baru gua perasan.



Tapi gua tak puas hati..!

Pesal apa cuma sampai episod 3 je yang boleh tengok kat Prima?

Tak cukupkah 'revenue' dari sms je?








.

8 comments:

tasekM said...

raja lawak dgn maharaja lawak tu sama je dr segi konsepnya. cuma ML pesertanya dr kalangan finalis RL.

err... cuma 3 episod je yek...?
gua ingat bulih tgk sampai habis.
nk suruh beli mustika la tu...

tak koser ah.
kita tgk kt youtube jelah.

:)




.

AZANI said...

hantu makcik karipap?

NM02 said...

nak promot mustika... jgn harap ai nak langgan... ah... naik cukai 6% ni pun rasa nak p mengamuk kat astro... hahaha

Aku said...

TM,
Aku pun nak tunggu org uplod kat u-tiub je la...


Azani,
Hantu versi baru... tapi ok gak lawak dia..

NM02,
Tu la.... 6% pun dah dekat 4 hengget sebulan...

Kita bakor.. kita bakor je dia...

AZANI said...

takut yang diupload tak tulen,mana tahukan?

ashley said...

Gua ni hal hal TV gua tak kurang ambik hal..
.
.
.
Ada ke rancangan MAHARAJA LAWAK tu?
Bila?
Jam berapa, hari apa?

Aku said...

azani,
mana ada kisah tulen ke tak..janji boleh gelak...

ashley,
entah la kak... tu sebab aku pun tak tengok...

hairul392 said...

saya pun tgok kat u-tiub jer.
astro pun tak ada...

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com