Wednesday, August 10, 2011

Kenari panjat divider...

.
[ramadhan 6 di MM...]










Menyebabkan jalan sesak pagi tadi. Apa spekulasi yang boleh dibuat?


Empunya kereta yang tau apa yang berlaku...






.

10 comments:

NM02 said...

mmmmm la hai

ape la sebenarnya yg terjadi kan

kucingorengemok said...

ngantuk tu

♥ manje ♥ said...

mmg ngantok kot...

Aku said...

NM02,
Aku harap orang tu tak apa-apa...



KOG,
takut nak buat spekulasi camtu... sebab aku sampai, orang dah clear...



Manja,
Dia terawikh sampai pagi kut... hehehe

tasekM said...

ke dia nk mengelak apa2...?

ko tau.
roundabout kt mitc nih kan ke bapak besor.
yg dkt planitarium tu...

manjang aku terserempak dgn makhluk yg melawan arus.
bahaya.
bulih accident.



.

Aku said...

TM,
kat dalam MITC ke yg kat pintu masuk?
Yg kat dalam tu memang pun sebab macam bukan r.about, macam 2 hala jer...

tasekM said...

pintu masuk mana pulak..?

ala... roundabout yg kat planitarium tu la.
planitarium tu kan tgh2 roundabout tu..


.

Aku said...

TM,
tu rondebot kaa..?
aku tak tau lak...

Hasri bin Hasfa said...

nasib baik tepi tuh ada tanah. kalau kat sini, terlajak camtu dah dalam gaung.!
salam kat mamat supir tu.

Aku said...

Sepa,
kat sana kenari pun tak larat nak terbang... kalah dengan kenyalang...

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com