Monday, August 29, 2011

Ucapan Selamat Merdeka Raya 2011

.







Biar gambar yang memberi gambaran yang lebih jelas, walau sengaja dikaburkan objek-objek tertentu...

Ada maksud tu...






.

19 comments:

AZANI said...

he he he

buatlah kepul bulat...

♥ manje ♥ said...

kreatif sungguh... :)

selamat hari raya dan
selamat menyambut hari kemerdekaan ~

Aku said...

Azani,
tak pandai aku nak buat pakai mercun tu... hahahaa


Manja,
Hahaha.. saja seronok2.
Selamat Hari Raya dengan semangat kemerdekaan juga...

tasekM said...

aku baru balik dr umah mak kt TTU.
punya la lama menunggu org bertakbir dtg umah...
dr lepas isyak...
pukul 12 lebih br sampai umah...


ni mata dh tak ngantuk ni cemana cerita nih...



.

sepa said...

ko suka nar ngan asap.
apa kata ko bakar kemenyan la pulak. he3

tasekM said...

sepa pehal tak tidur lagi nih...?
ko pasang langsir eh...

;)



.

Aku said...

TM,
akupewrnah kena... kat satu tempat tu, sampai kul 1am...



Sepa,
aku makhluk yg jenis makan asap kut.... hahahaa



TM,
dia suka pasang langsir subuh2 raya....

sepa said...

korang tau2 je aku pasang langsir. ngape tak teka potong rumput ka? cat rumah ka? tukar atap ka? ish ish...

tasekM said...

sepa,
aku mmg ada 'bela'...
haha.



.

AZANI said...

sek, ngacau baulu lagi tak?

Aku said...

Sepa,
Langsir baru... perghh.
RUmahko dah cat awal tahun hari tu kan?


TM,
Bela kucing dan burung ..... kan?

Aku said...

Azani,
malam raya takkan nak kacau-kacau baulu lagi kut...

kalau ya, dia memang power....

tasekM said...

lepas raya la pulak.
hr ni satu hr aku membahulu.
rasa nk pengsan.
heh.



.

Aku said...

TM,
ko pose tak hari ni?
mesti penat + panas duduk depan oven tu....

AZANI said...

zam , tas, sepa..sempena awal syawal, selamat hari raya aidil fitri, maaf zahir batin...

dah masuk tidur...pagi nak solat..

tasekM said...

pose.
aku membahulu.
aku merendang.
aku mengemas.
aku merayau.

ok.
aku mmg power.

haha.


.

Aku said...

Azani,
Ok bro... maafkan zahir dan batin aku yang selalu alpa dan teruja yang bukan-bukan..

esok semayang sunat raya sama2....



TM,
melepek la ko malam nih....
esok jangan lupa semayang raya lak....

tasekM said...

ye la...
aku nk masuk tidor la...

nite.

selamat hari raya eh..



.

Aku said...

TM dan semua.....

selamat malam.... nite

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com