Thursday, October 20, 2011

Siakap Lentik

.








Lihatlah..... betapa lentiknya Siakap tu.

Siakap tu mati dalam keadaan yang menggiurkan, masih sempat bergaya sakan, lentik sakan.

Kenapa ikan Kembong bila digoreng tak lentik macam tu?


Ikan Kembong tak diva kut, tak boleh lentik-lentik sangat nanti dikatakan 'terover'.







.

11 comments:

Fadhilah Maarif said...

sebab ikan tu tengah kembong..macam kita jugalah, kalau sakit..tak de nak bergaya bagai de..

hahaha..

AZANI said...

ron

sah ada unsur unsur bimitalik dalam ikan tu...hi hi

Aku said...

FadhilahM,
Ooo... sebab tu la ikan kembong mengerekot bila di goreng... tak sedap perut... hahaha



Azani,
Musti itu ikan surupa Wolverin X-men, dia punya tulanngg ada itu bisi... hahaha

NM02 said...

dah kembung, tak mampu nak wat aksi seksi bagai. hehehe

Aku said...

NM02,
Ooo.. betul tu... pinggang dah penuh, camner nak lentik.. hahaha

cheqna said...

hahahaha
senyum je cheqna baca n3 ni...

Aku said...

Cheqna,
senyum .. tapi mulut kunyah gak... siakap sedapppp....

tasekM said...

kalau ko ikan...
ko ikan apa eh...?

:p




.

Aku said...

TM,
Siakaaaappppp!!!

Aku lentik beb.... hahaha

sepa said...

ikan tu mengiring kan? pun nampak lentik ha...!

.
len kali co ko buat dia meniarap...?


.
tak pun terlentang sopan...? *maksud aku jgn terlentang terkangkang...! kahkahkah...

.

Aku said...

Sepa,
kalau dah namanya ikan kembong, terlentang terlungkup sama jeh... tak melentik pun... hahaha

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com