Thursday, December 1, 2011

Musim Sunat...

.


Terpandang sekeping kertas iklan dilekatkan pada dinding kaca di sebuah klinik: Berkhatan.


Sebenarnya dah bermula 2 minggu lepas lagi. Yang menariknya di sini, musim bersunat untuk orang DEWASA pun bermula juga. Hmm... macam buat facial atau pedicure. Dah lama tak buat, sekali-sekala kena buat balik, baru terasa fresh.






 
Hmm.... errrr... apa kata re-fresh balik? Rejuvenate... baru RM200. Cuma ada kaedah biasa. Takkan guna batang pisang dengan pisau lipat? Modenlah sikit tapiii... tak ada clamp yang cukup besar agaknya.


Pakej RM200 untuk orang dewasa tu agak-agaknya termasuk masker 2 jenis herba, trim dan urut gaya macam lepas bersalin agaknya. Jom try?










.

11 comments:

sepa said...

cuba ko tanya. dewasa termasuk pak tua tak.?
:p

Aku said...

Sepa,
hish.. paktua dah kira harus kut... hahaha

tasekM said...

tang mana lagi ko nak kerat hah...?




kang tinggal.... errr... tak de mendelah.


.

Aku said...

TM,
Ko pompuan... ko mana tahu nak kerat kat mana. Kita orang taulah nak kerat ke kikis ke kat mana... hahaha

AZANI said...

dia macam kuku juga kan,,pandai tumbuh sendiri,tak boleh biar gitu nanti cagu,,,

Aku said...

Azani,
hahaha... ko lagi tahu ek?

ibundo said...

hikhik... macamana lah kaedahnya yang luar biasa pulak tu ye. Mesti lebih dari 200 hengget

Fadhilah Maarif said...

itu untuk lelaki yang mualaf kut..

Aku said...

Kakpah,
kekdah luar biasa ... guna kapak kut.. kakaka


FadhilahM,
Kak, pokok avocado dah lebih sejengkal tingginya. 3 yang hidup... 2 ada kat kawan, 1 lagi kita punya.

-wos- said...

aku tak nak sunatkan lagi anak aku.
nanti dia cepat menggatal.

boleh?

Aku said...

Wos,
apa plak.. kalau sunatkan lagi, lembutlah jadi nyer...

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com