Monday, December 26, 2011

Pasak langit... menjulang dari Bumi ke Langit, dan aku di bawah payungnya...

.






Sebaik sahaja selesai mengambil 'shot' ini, ada sesuatu jatuh dan masuk ke dalam lubang hidung aku. Aku tak pasti sama ada sesuatu itu telah selamat keluar atau masih selamat di dalam.


Itu adalah antara cabaran dan dugaan seorang jurufoto sambilan...




.

10 comments:

tasekM said...

berapa besor lubang tu...?

keh keh.




.

Aku said...

TM,
kutuklah... kutuklah pemberian Tuhan ni....

bukan lubang yang besor tapi bende tu yang kecik...

aku syak sama ada semut atau kulit kayu.. kalau tak pun, labah-labah.... heh!

AZANI said...

bahaya tu....

spiderman pun dulu bermula dari kena gigit dek labah labah...

@xiiinam said...

Cantiklah gambarnya....tak sia-sia benda tu masuk hidung.



*ckLah dah jumpa buah tunjuk langit tu di Langkawi. :D

kucingorengemok said...

cantik, cantik... kulit buku ada cantik macam ni?

Aku said...

Azani,
Kalau kena gigit pun dah jadi spiderman, kalau masuk hidung, mau jadi bapak segala spiderman kut? hahaha....







CKlah,
Dah jumpa? Jauhnya tu...
Ada berani ke nak makan buah tu?





KOG,
Kulit buku? Hmm... ok juga kalau dibuat cover tapi nanti orang gelakkan, itu bukan ppokok kecubung...

sepa said...

brader, ko buat gambo cam tuh jd cover 'kecubung jiwa'.

*ok. gambarnya, bermula dari akar, tak nak dari tengah2 pokok. pas tuh, ko buh bebayang si hasri - yg tampan berlesung pipit tgh senyum semanisnya dan pegang pisang berdarah mengalir-menitis... dan agak berjarak darinya, dak Tazs, Tijah n Ko-G yg selamba berposing-gedik bersama van-yg-guna-petrol-tak-luak. Oya, satu lg - pak lebai berserban-ijo, ko selitla kat mana2, tp bior nampak samar2 je.
nampak ganas-brutal, tak. 'fear - is also entertainment.'

:)

sepa said...

typo :
pisang . sepatutnya, pisau.

sepa said...

eh, kejap. jd rupe cover DVD-lanun la pulak...

*ko pikir la sendiri...! :)

Aku said...

Sepa,
Tula... aku musykil gak mula ko kata pisang berdarah... apa ko buat kat pisang tu sampai berdarah..(kakakaka).


Cover tu nantilah .... biarlah idea semua datang...

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com