Sunday, December 25, 2011

Wajah-wajah emosi seorang kanak-kanak comel...

.

Model :- Anak bongsu  HairulPhoto.

Lagi kuat anaknya menangis, lagi kuat aku bersorak kesukaan sebab aku dapat rakam wajah yang penuh emosi dan tak dibuat-buat (mungkin juga disakat... itu kreativiti aku)... Apa upah yang kanak-kanaknya dapat?

















 

Tak ada apa-apa pun. Ya, aku memang kejam... hohoho.





.

9 comments:

ereen said...

yeah.. dapat hadiah..
nak jugak.. nak jugak..


ngeh ngeh ngeh

Aku said...

ereen,
ko nak angwy bwird tu ko kena comey cam budak tu gak, baru dapat.... kakaka

sepa said...

aku suka gambo no.2.

rupe macam antara menangis-meracau dan meneran... :p

Aku said...

Sepa,
itu dia dah nak mula nangis tu.... hahaha

AZANI said...

ini kes tukar lori gn kapal terbang juga ke?

hi hi...
tapi budak tu comel....

Aku said...

Azani,
tu sebab jadi model FOC... kakaka

ibundo said...

memanng kejam kau menyakat budak tu.

tasekM said...

abah dia picit tak ko balik...?




.

Aku said...

Kakpah,
hahaha... dunia memang kejam jadi kita operlu belajar menjadi kejam...(jangan diikut falsafah ni)...hahaha





TM,
Mana abahnya berani.... cubalah kalau dia berani.






Kalau abahnya cubit aku, aku akan meraung melalak biar semua orang tengok. Nanti, dia jugak yang malu, kan?

hah, mesti abahnya tak berani punya.. keh keh keh

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com