Saturday, January 28, 2012

Kapal Selam yang tak menyelam lagi...

.


Hanya di Melaka...



supermassive hull... kalaulah dihempapnya budak-budak, peyek weh.... mesti mahal insuran kapal selam ni




Hmmm.... agak menawan juga bontot kapal selam ni...ada kipas, malam-malam boleh kipaskan badan yang berpeluh




Kawasan itu masih lagi dalam pembinaan...



Ya, hanya di Melaka kita boleh melihat kapal selam yang dah tak menyelam...





.

7 comments:

ckLah @xiiinam said...

Cantik cara merakam imej bontot kapal tu...

tasekM said...

aku tak pergi lagi sbb celah mana jalan masuk nk pergi situ aku tak tau..



.

sepa said...

kapal selam nih buat smuggle kayu balak, ok gak.!

:p

hairul392 said...

Bila pergi tempat ni.. Cantik gambar.

Aku said...

Cklah,
auuww.. cikgu pun nampak apa yang aku nampak... kakaka



TM,
entah. aku tak tau. aku tak pegi situ. anak aku yang pegi dgn atuk dia...




Sepa,
tak payah camtu. ko hanyutkan je kayu balak tu, bila tersadai tepi pantai, kutiplah... amacam?



Dak Ai,
entah. ariff pegi dgn paksu dia... cuti sekolah hari tu...

secangkir madu merah said...

aku dah pegi tengok kapal selam yg tak menyelam ni.. kat pantai klebang yg ditambak.. org panggil dataran 1Malaysia

Aku said...

SMM,
Ooo... kat situ ...
Mana nak parking tu...

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com