Thursday, January 26, 2012

Makhluk asing yang merayap di bumi...

.

Ce bagi tau teman, ape ke bendenye menatang ni ha?








Yang teman tau, ulat gonggok je tapi ulat gonggok tu bukan ke beso warne meroh?
Yang kalau diusik sikit terus bergulung macam ubat pistol mainan... alahhh yang kalau diketuk boleh meletup tu... yang ada belerang tu.

Nyaris teman ketuk ulat gonggok dulu, sebab ingatkan ulat gonggok pun boleh meletup kalau kena ketuk...





.

12 comments:

cheqna said...

ulat gonggok alaf baru kot =)

Aku said...

cheqna,
itu bukan mentibang ke?

tasekM said...

kalau aku ketuk ko, meletup tak..?

keh keh.


.

AZANI said...

yg confirm..itu makhluq..

jin bole menjelma tau...jangan kau ketuk sebarangan...tanya dulu...

Aku said...

TM,
kalau ko ketuk aku, yang meletup ialah dahi ko, konfem... kakaka



Azani,
kalau tetiba dia jawab, mau pengsan aku dibuatnya... hahaha

sudipVSsenduk said...

eeuuwww... geli la benda merayap2 ni (terus angkat kaki tak jejak karpet)

Aku said...

Sudip,
bayangkan kalau menatang tu merayap masuk ke dlam telinga... hahaha

sepa said...

tangkap, brader.

.
pastu...

.
ko frame-kan.

:)

Aku said...

sepa,
bila kena frame..


lepas tu..

dia kemek...

hahaha

@xiiinam said...

Ini spesis gonggok juga...sepah bulan namanya!

secangkir madu merah said...

sepupu sepapat gonggok juga ni... mesti bau dia busukkan?

Aku said...

cklah,
sepah bulan bukan ke yang slimy dan macam siput hilang rumah tu ke?



SMM,
Bau dia busuk kalau di ganggu... sedara dia tu kut...

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com