Saturday, January 7, 2012

Muka Tembok...

.

Aku cuma nak kepastian sama ada apa yang aku lihat adalah apa yang aku lihat... ada gaya-gaya rupa manusia tak, terutamanya wajah-wajah manusia yang terkenal dan biasa kita kenal?



Tembok dekat dengan rumah aku...

Ada rambut nipis, ada bentuk telinga... dan ada janggut sejemput.


Atau ia cuma ilusi hasil daripada percubaan otak aku untuk cuba mencari, menafsir dan meletakkan sesuatu makna kepada satu imej yang sukar difahami...






.

16 comments:

cheqna said...

cari jangan tak cari..
x pun gali jangan tak gali
dalam maknanya tu =)

Tijah said...

aku ada nampak khir toyo.

Aku said...

cheqna,
aku nampak abg anvar... haha


tijah,
ooo... ada gak rope dia...ahaks

Aku said...

sepa,
sblm ko komen, aku cakap awal2, itu ada rupa ko
...

sepa said...

yg di kanan, rupe org berjanggut. mgkn Leonardo da Vinci. tak pun mgkn Alfonso d al-Buquerque...

mgkn juga Christopher Columbus.

*ko kena rentang tali, jadikan tapak arkeologi.

:p.

Aku said...

sepa ,
mmg dah kawasan parking lot aku. Sesiapa nak kacau, aku kata 'hep!' ...

sepa said...

yg ko bulatkan tuh rupe aku.?!

aku nampak cam Samurai... ada la.!

:)

Aku said...

Sepa,
memang ko rupa samurai pun.... kakaka

tasekM said...

macam muka sepa eh...?

oo...


.

Aku said...

Sepa,
hah.. itulah muka sebenar sepa... kah kah kah....

tasekM said...

sepa,
sila cari batu yg ada muka dino lak.

:p



.

sepa said...

yer yer yer... ada iras2.

baru aku perasan, dia pandang ke kanan.
cuma, rambutnya ada lebih banyak. aku ada lebih sikit.

:)

apa kata ko buh bingkai. hehehe...

sepa said...

mem,
dah jumpa. yg belah kanan bucu bawah.

tp, sayangnya cuma nampak atas kepala jeh.

:)

tasekM said...

sepa,
wey... yg tu aku nampak mcm kepala dinosaur...


.

sepa said...

mem,

lebih kurang le tu...

hehehe.

Aku said...

Sepa, TM,
Muka aku mana ada kat tembok tu...
kalau ada, sahih pecah batu (bak kata Cha')... hahaha

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com