Monday, February 13, 2012

Gemalai sang tari di atas sejuk salji,

.

Aku tak mampu menulis panjang-panjang buat masa ini, mahu sahaja aku nyanyikan lagu "Rendang Tak Berb(k)uah" dendangan Hattan. Jadi, bayangkan aku nyanyikan bait-bait ini...

" Sunyi tenggelam, terlantar dalam telanjang.... (sambung sendiri) "















Jangan nak tengok si penari saja. Aku nak tunjukkan bayang-bayang dia, itulah sebabnya si penari bukan berada di titik tengahfoto...




.

7 comments:

tasekM said...

banyak2 rangkap.
rangkap yg tu jugak yg ko nak nyanyi, kan...?




.

tasekM said...

rendang tak berkuah...?
rendang tok gamaknya tu...



.

Aku said...

TM,
itu kan ke baris pertama lagu tu?
Aku larat nyanyi sampai baris tu jer... baris selebihnya tak boleh sebab terlalu sedih... huhuhu...


Haah la.... rendang tak bekuah ialah rendang tok ali.... keh keh keh

♥ manje ♥ said...

high angle... hehe

mereka dok praktis ke? ~

Aku said...

manje,
haah.. kalau dari bawah, mampos aku kena kejar macam paparazzi.... kakaka

sepa said...

cantik fotonya, brader.

*cer ko edit, n buat miniature effect.

:)

Aku said...

Sepa,
aku tak pandaila...

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com