Monday, February 20, 2012

Teman di pejabat...

.





Makanan berkhasiat buat warga kerja yang buat kerja di bilik mesyuarat. Makan secara berjamaah banyak kelebihannya. Lagi pun, kita kena kurangkan stress di pejabat. Buat kerja jangan sampai memudharatkan diri.

Biskut rangup. Dan para jemaah pemakannya pun macam biskut: kejap ada, kejap tak ada....




.

15 comments:

Tijah said...

aik beskot je? makan la roti lebih kenyam

Aku said...

Tijah,
jadila buat pengalas peyut...

secangkir madu merah said...

aku suka makan biskut tu.. biskut digestive kan?

Aku said...

SMM,
ha ah.... tapi bukan aku yg beli... hehehe

tasekM said...

lama betul beskot nih.
aku rasa aku kecik2 dah mkn dah beskot nih...




.

Aku said...

TM,
ye ke?
aku rasa tu biskut baru la... aku tak pernah nampak pun sebelum ni...
ker.. aku yg tak pernah beli?

tasekM said...

lama dah wujudnya.
packaging je yang berubah.

cer ko try gugel.
gila.
tahun 18xx dah wujud.
pergh..



.

Aku said...

TM,
ooo... aku le yg tak pernah beli. sedap tapi...

SM said...

para jemaah sekejap ada bila biskut ada, tapi sekejap je dah takde bila biskut licin.

Aku said...

SM,
betulllll.... hahaha

kucingorengemok said...

mcvitie's digestive?

Aku said...

KOG,
sejujurnya aku tak tau... aku tau makan jer.... hahaha

gadisBunga said...

penah jumpa yang version ginger/horlicks. tapi penah beli sekali je. peh tu tak jumpa dah sampai ke sudah.

Aku said...

GB,
tu la... org kata biskut di dah lama ada tapi aku baru tahu sekarang...

rasa2nya biskut ni spesis bunian kut, payah nak nampak dengan mata kasar... keh keh keh

sepa said...

tengok dr jauh rupe paket whiskas.! :p

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com