Saturday, June 30, 2012

Floria Putrajaya 2012...

.




Aku suka bunga. Bunga yang betul2 juga bunga yang kategori metafora. Kesukaan itu tak menjanjikan aku seorang mat bunga kerana aku lebih suka bunga plastik yang malar segar dan bertahan bertahun-tahun lamanya...tanda cinta yang utuh terbenam dalam dada zaman, tertempa pada batu granit (selain alasan untuk tidak berhabis duit...).


Aku ke sana dengan satu hajat... mencari subjek / bunga yang sesuai untuk aku 'tembak' (shoot) supaya stok / inventori foto untuk FotoBlogAku kembali stabil kalau pun tak penuh. Bunga... ya, bunga yang sebenar dan yang kategori metafora.


Jom ke sana.... aku cadang nak pergi sekarang ini, petang Sabtu. Cuma... sesiapa yang terserempak aku, tolong jangan 'shoot' aku kerana aku bukan mat bunga. Sekian.








.

4 comments:

sepa said...
This comment has been removed by the author.
ibundo said...

aku nak pegi juga menembak tapi belum tau bila. Dua harini masih kat melaka.

amn said...

aku nak menembak , senapang tak beli lagi...


jadi aku tengok hasil tembakan kau jelah...

Nizam.Ariff said...

sepa,
masa aku datang, aku tak berselisih dgn tuan pie-M la...jadi aku tak dapat nak sampaikan pesanan ko tu...




Kakpah,
akak dah dekat, akak menggelungsur pun boleh sampai ke situ... hahaha



azani,
kalau nak ada usahanya. maknanya, memang ko tak ada niat nak menembak la tu, kan? hahaha

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com