Monday, September 30, 2013

A strange Stonehenge-like monolith found in Malaysia

.

Seni itu seni... tapi jangan tenung lama-lama


... seni biasan bayang-bayang di atas bumbung kereta


Jangan pandang dengan sebelah mata. Jangan perkecilkan kemampuannya.
Sekurang-kurangnya dia mampu buat 'ia' berdiri tegak dan yang 'putih' di atas,
walau pun di'lepaskan' dari aras 6 kaki tinggi.
Itu seperti kita berdiri di atas bangunan 8 tingkat dan
'melepas' dan 'ia' kekal tegak berdiri

Boleh...?


Malaysia TENTU boleh!





.

14 comments:

NANG NOR AZIMAH LONG NADZRI said...

mula2 tengok tak faham gambar apa , lama2 tenung rasa nyesal la pula tengok benda uh...hahaha

Nizam.Ariff said...

Nang,
kan ke dah bagi tau, jangan tenung lama-lama... hahaha

ummuaidan said...

cuba pahamkan apa kebendanya tuh..sakit kepala lak nak pahamkan bg orng yg tak boleh nak paham sastera cam aku nie..heheh

Nizam.Ariff said...

ummuaidan,
itu?... itu cicak punya 'baja kompos organik'.. hehehe

Kniedaz said...

ceh...hampeh!

Nizam.Ariff said...

kniedaz,
tu la... hampeh betul cicak tu... hahaha

Su @ Aya said...

hampeh la! mujur sempt tenung sekejp jer..

Nizam.Ariff said...

Su@Aya,
...tapi comel gak imej tu kan? Hahaha

sepa said...

Taik cicak tu bro! Hahaha...

Nizam.Ariff said...

Sepa,
Aku tau.. hahaha

t.a.t.a said...

manusia ni kan kalau benda yang dikata jangan, benda tu la yang dibuatnya. haa nang, kan dah menyesal. hahaha.

Nizam.Ariff said...

tata,
hahahaha... manusia mmg gitu...

Daddy Ziyyad said...

hahahahahaa..

aku nak ambik gambar tahi cicak jugak la

Nizam.Ariff said...

Daddy Ziyyad,
Silakanlah... tapi cari yang tegak macam tu tau... hahaha

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com