Thursday, October 31, 2013

Doa buat kami...

.

Kita berdoa sama-sama...


" Ya Allah, elokkanlah kesudahan kami pada semua perkara
dan jauhkanlah kami dari kehinaan dunia dan seksa akhirat "






Akak kat restoran itu bacakan tulisan jawinya, aku pula salinkan maknanya. ... tapi aku boleh baca tulisan jawi... saja je...





.

15 comments:

cinta said...

baris pertama tajuk besar bhs arab
baris ke-2 tajuk sub bhs melayu
ke-3 & ke-4 arab,
last skali melayu.

persoalannya ialah:
bekas apakah ini?

sepa said...

wa pun tahu baca jawi bro.!
eh, di semenanjung, masih ada surat khabar tulisan jawi tak?!

.

Nizam.Ariff said...

Cinta,
Jawapannya, itu buah labu kering yang isinya telah dikeluarkan...


Sepa,
Entah... ada lagi kut.. hahaha

cheqna said...

amin amin amin ya rabbal alamin

Nizam.Ariff said...

cheqna,
Aminnn...

Kniedaz said...

Jom baca ramai-ramai dan aminkan ramai-ramai...amin

Nizam.Ariff said...

kniedaz,
ajaklah ramai2 masuk ke blog ni... nanti ramailah yang baca dan aminkan di ruang komen ni... doa itu untuk semua.

Aminnn...

Su @ Aya said...

aminnnn...


ada lagi la suratkhabar tulisan jawi tu, dijadikan sisipan dalam.. sesekali terserempak suka baca sebab jarang dah ada peluang nak baca jawi. dalam utusan rasanya, hari aper ntah..

Nizam.Ariff said...

Su@Aya,
Aminn....

Ooo.. patutlah hari tu Nampak macam ada je....

Qashmere said...

Amin...

Uniknya tempat tulisan doa ni

Nizam.Ariff said...

Qashmere,
unik dan menarik...

CiKPuaNLawA said...

Aminn....

kemahen manje beno dengan akak tu yee...

Daddy Ziyyad said...

restoren apa ni? kat shah alam? boleh aku terjah

Nizam.Ariff said...

CPL,
Wellll.... aku kan begitu... hik hik hik..


Daddy Ziyyad,
Bukan restoran besar-besar pun... kat seksyen 27...

t.a.t.a said...

sepa, kat sana ada ke suratkhabar Jawi?

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com