Friday, October 4, 2013

Jangan kata aku...

.


... atau mungkin kau yang tersipu-sipu
malu menatap bayang-bayang wajahku
suluhan dari cerminan syahdu tasik rindu?
Bukan aku,
Bukan aku...






.

14 comments:

ummuaidan said...

apalah yg bejiwang nie..:)

LydSunshine said...

BUkAN aku juga.

Nizam.Ariff said...

ummuaidan,
petang-petang jumaat cenggini la kak...


LyDS,
Ya, bukan kamu juge... hehehe

Kniedaz said...

benda yang orang kata jangan tu la yang sedap dibuat huhu

Nizam.Ariff said...

kniedaz,
sebab di sebalik jangan itu ada nikmatnya... persepsi.
sedangkan di sebalik jangan itu ada bahaya...

Tijah said...

kalu aku doktor, aku dah bagi ko mc seminggu ni...

Nizam.Ariff said...

Tijah,
bak sungguh hati ko.. walau pun aku cuba mempedajal blog ko..
aku terharu, malu dan terkesima (bukan takashima ek)... huhuhu

Daddy Ziyyad said...

kau karang sendiri..

atau kau ciplak lirik lagu?

hahaha

Nizam.Ariff said...

Daddy Ziyyad,
weh.. ko masih tak percaya .. hehehe

t.a.t.a said...

Juliet kah yang tersipu-sipu memandang kau?

sepa said...

bro, nak tanya.?! bayang2 ko nampak tak perut ke depan...?!


.

t.a.t.a said...

sepa, ganasnya soalan kau eh?

sepa said...

tata, kepada c Dino tu, itula bentuk soalannya... hahahaha


.

Nizam.Ariff said...

Tata,
mungkin juga...
kalau berkenaan Juliet, segalanya mungkin.. kerana Juliet itu ibarat kabus pagi yang sekejap muncul dan sekejap hilang...


Sepa,
bayang2 aku cuma Nampak muka sampai ke dada aku yang bidang dan pejal je... hahaha

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com