Friday, May 23, 2014

Rehat jiwa sekejap...

.


Aku nak berehat sekejap dari memikirkan masalah minda dan jiwa ini. Ada satu masalah duniawi sedang melanda...





...dan semuanya itu angkara si bulat tembam dan montel ini...


F



Kalaulah aku tengok ko tu macam carrot, dah lama aku buat ramuan sup. Nasib baik ko tu ulat...




.

17 comments:

ewanthology said...

buat air carrot susu ok..haha

Nizam.Ariff said...

Ewan.
Milk shake pun ok gak...haha

LydSunshine said...

Tak amik gmbr cantik ala-ala wallpaper ke dgn ulat mata spiderman tu? Comel ulat tu. kalo aku, aku bela. Heheh.

t.a.t.a said...

Serius bapak giler punya besar ulat!!!!!!!

Nizam.Ariff said...

Lyds.
Mata spiderman?
Aku pun tak perasan...haha

Tata.
Ko geli tgk ulat eh....

tasekM said...

sampai botak dia kerjakan...


.

Nizam.Ariff said...

Tasekm.
Dah kenyang, dah puas, tergolek je...bukan nak kemas balik....

CiKPuaNLawA said...

haishhh..... di sini menyesalllll... bukak entry niii.....

tak gunaaaaa....!!!

sibbek tak pengsan....

Nizam.Ariff said...

Cpl.

Yummy..juicy...
Hahaha

sudipVSsenduk said...

sekarang ko keji dia... satu hari nanti dia jadi rama2 yang sangat cantik, kau akan puji dia pulak..

Nizam.Ariff said...

SvS.
Eh....betul la...tapi kali ni dia x sempat jadi rama2...haha

Tak, aku tak blender buat minum pun...

nae nematoda said...

bapak la besar...tengok sekali pun dah geli....meremang

Nizam.Ariff said...

Nang.
Rama-ramanya nanti besar...

Su @ Aya said...

ya allah... gelinyaaa! meremang rasa! ari tu kat rumh ada seekor, tapi kaler hijau.. besar gitu la jugk. habis daun pokok bunga aku dimakannya. sekali dah geram tu, aku penyet ngan batu.. geli aku buang jauh2. hahaha....

Nizam.Ariff said...

Su.
Kalau dah kena penyet, lagi la geli tgk usus barai...iskk!

Su @ Aya said...

zam, aku kalu dah geram.. geli2 tu sumer aku tolak tepi. kasi lumat dlm tanah. tak tilik dah usus ker tahi ker. hahahah...

Nizam.Ariff said...

Su.
Itu bukan saja geram...tp mcm dendam je...haha

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com