Wednesday, March 23, 2011

Hibernasi 1: Menjejak dupa yang berasap kemenyan bukit

.






Rindu yang jauh, renungannya entah kemana.

Kalaulah kita, apa yg kita fikirkan ketika itu?



Aku...?

Aku fikirkan, bilalah anak-anak aku akan menjemput aku pulang?








.

10 comments:

kakpah said...

memang dalam menungannya tu..
mesti macam2 yang dipikirkan.

kucingorengemok said...

rindu adik beradik (yang kupikirkan kalau di tempat dia)

oi, kata hibernasi, dah menjengkit keluar gua? (yang kupikirkan sekarang)

Aku said...

Kakpah,
Itu dia. Akak?


KOG,
tengah hibernasi la ni...
Entri ni kan ke 'Hibernasi 1'... kira ini ngigau-ngigau je nih.

Nanti-nanti adalah kuar no. 2,3 4... sampai habis tempoh hibernasi aku dalam seminggu dua nih...

AZANI said...

salam zam
kauu bibernat kat mana sebenarnya>
sampai nak kena jemput anak anak?

Aku said...

Azani,
itu kalau aku jadi orang tua tu.
Tapi aku masih muda belia...

Mutalib attholib said...

Kalau aku, mungkin dia sedang bermonolog...

"Bilakah aku akan dijemput pulang selama-lamanya dari dunia sempit ini.. Pulang ke pulau abadi.."


(ps: mungkin aku fikir terlalu byk..)

tasekM said...

aku fikir...

macam mana la nk merompak bank nih....


:p




.

Aku said...

M.Attholib,
Jangan fikir banyak sangat, semak fikiran..


TM,
Ko kan ke dah set dengan Tijah dan Wos nak rompak..?


bagi aku sket ek..

NM02 said...

kalu ai plak,

nak tido kat ner plak mlm nnt..
huhuhu

Aku said...

NM02,
itu laaaagiiii sadissss....

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com