Thursday, February 2, 2012

Lengang!!!

.





Tak percaya? percayalah...


Jalan yang selalunya sesak bagai nak rak ini, semalam lengang!

Terima kasih warga pekerja yang bekerja di Wilayah. Anda semua menceriakan pagi aku walau pun hanya untuk satu hari. Kalau hari-hari Wilayah bercuti pun seronok juga, boleh pergi kerja dengan rileks tanpa stress. Maka, aku syorkan Hari Wilayah adalah setiap hari. Warga pekerjanya bolehlah duduk 'ontok-ontok' di rumah sambil menonton TV atau menyiram pokok bunga. Biarlah warga kilang seperti aku ini bekerja dengan selesa, pergi dan pulang.






.

16 comments:

cheqna said...

amboi...
nak cuti hari2 tu..hahaha

Cho Zila said...

kalau hari2 duk rumah dapat duit nak gak....

Aku said...

cheqna,
aku tak cuti semalam... orang kerja di wilayah je yang cuti...



Cho Zila,
boleh... usahawan dari rumah. tapi aku tak pandai nak meniaga dari rumah ni... aku taunya pasang ekzos kereta atau pasang tayar boleh la...

kucingorengemok said...

aku cadang dia orang tutup je kolumpo ni

Aku said...

KOG,
tutup dan pindah ke Sepang...

lepas tu sepang pulak yang sesak... kakaka

-wos- said...

aku sokong cadangan tas.
muktamad.

Aku said...

Wos,
cadangan Tas?

errr... TasekM, cepat komen.. aku nak tau cadangan ko...

AZANI said...

sudah lengang,,,siap boleh piknik...he he

Aku said...

Azani,
boleh bersila tanpa gangguan lagi...

sepa said...

kalau jalan lengang cam nih...

*aku cadangkan ko pergi kerja naik aeroplane. (nih kot cadangan Tas...)*

sudipVSsenduk said...

wah! boleh baring guling-guling kiri kanan 2, 3 round...

tasekM said...

kah kah kah.

wos sudah keriru.
mungkin sbb tahap 'jin' aku dgn KOG adalah setaraf.



.

Aku said...

Sepa,
helikopter mudah sikit kut.. hehehehe




Sudip,
main bowling pun boleh ni... hahaha



TM,
Wos keriru sebab dia rindukan ko tu... kontek-kontek la dia ... kukuhkan uhkhuwah...

gadisBunga said...

wewwww....boleh baring baring atas jalan!

-wos- said...

ha'ah, memang.
aku tengok nama KOG..
tapi aku pegi taip Tas.

nampak sangat aku tergila-gilakan Tas.

hahahhahakss

Aku said...

GB,
ha ah ... style hindustan, golek-golek... hahaha


Wos,
Kakakaka.....
tu la.... kontek-konteklah kak long ko tu... dia pun windu kat muh tu... hahaha

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com