Wednesday, February 8, 2012

Organik?

.



Bahan-bahan Organik Ialah bahan-bahan yang ada organ dalaman dan luaran.

Makanan Organik ialah makanan yang dihasilkan daripada organ dalaman haiwan.

Kimia Organik ialah seorang guru yang pandai memainkan alat muzik organ.

Ayam Organik ialah 'ayam' tambatan dari tanah besar China.

Daging Organik ialah daging daripada lembu-lembu di NFC.






.

11 comments:

Water Lily said...

Banyak la ko punya organik ha ha.

Bab ayam dan daging orhganik tu sungguh la 'organk' kan :p

Aku said...

Waterlily,
sebab.... ayam dan daging tu banyak sangat organ yang terbabit.. kakaka

tasekM said...

saya dah pergi umrah 3 kali dlm masa 2 bulan.
saya sudah mendapat hidayah.

pergghhh... dapat hidayah pun nk kabor org..



eh!
tak ada kaitan eh komen aku..?

:p



.

Aku said...

TM,
cer tanya si dia, apa pasal nak umrah sampai 3 kali dalam 2 bulan tu?

Ada 'sebab-sebab' tertentu yang menyebabkan dia rasa sungguh bersalah dan tak selesa? keh keh keh...

alien pakai lipstick said...

2bln 3x pi umrah? Paling murah la ni pakej umrah 5k.umrah biasa 14hari including ziarah madinah..ke ada pakej 3 hari yg murah?bkn 2x pi umrah tahun seterusnya dah wajib pi haji?

kucingorengemok said...

... saya mendapat hidayah untuk menukar pesen tudung, tapi masih mengekalkan jambul di depan

cheqna said...

hahaaha
menteri cheqna tu =) kikikiki

alien pakai lipstick said...

Cantak wooo jambul si baju purple. ...keh2

Aku said...

Alien,
Aku nak kutuk lebih-lebih pun, sekurang2nya dia dah pegi ziarah Kaabah berkali2 dalam 2 bulan sedangkan aku belum ada kesempatan lagi... dia menang... huhuhu




KOG,
itu fesyen semasa kut... hahaha



cheqna,
tentu berat beban perasaan yang dia tenagh tanggung ni... belum apa-apa lagi dah dihukum oleh rakyat... huhuhu



Alien,
aku nampak dia pun dah kurus sikit... tekanan perasaan tu...

sepa said...

hahaha... hahahahahahahaha...!!!

*aku nak kena kontrol hensem-maco. kalau kat kcp dulu, mau aku gelak-terguling2-boleh-terkencing baca n3 ko nih.

(komen kak Lily terbaeeeeek...! hehehe...)

Aku said...

Sepa,
ko gelakanla.... aku cakap betul2 apa...

Papan Iklan

Papan Iklan
Homestay. Klik Imej

Join

BlogMalaysia.com